У уметничкој активности дужој од шест деценија, Радомир Дамњановић Дамњан остварио је врло сложен и разноврстан опус делујући у две културне целине, с почетком у Србији и на југословенској уметничкој сцени до 1974. године, настављајући у Италији (Милану) не прекидајући тесне радне и излагачке везе са средином свог формирања.
Прве самосталне изложбе у Београду имао је у Галерији Графичког колектива и у Салону Модерне Галерије, започевши тиме брзи успон који га је увео међу репрезентативне представнике своје земље на многим приредбама у иностранству, од Бијенала у Сао Паолу 1963. (где је добио угледну награду Ванда Свево), преко наступа у селекцији Југославије на Бијеналу у Венецији 1966. и 1976. године, на Бијеналу у Токију 1967. године, до учешћа по позиву организатора на Документима у Каселу 1964. године. Ретроспективна изложба приређена му је у Музеју савремене уметности у Београду 1986. године. Преласком у Италију прве самосталне изложбе приређује у Милану, у студију Карла Ортели 1974. и у Фондацији Мудима 1976. и 1996. године. Наставља са излагачком делатношћу до данашњих дана.
Изложба Дамњан - ретроспектива 1965 – 2018. у Музеју града Београда у Ресавској 40б, трајаће до 10. децембра 2018. године. Радно време током трајања изложбе је од уторка до недеље, од 12 до 20 часова, понедељком затворено.
На изложби ће бити презентовано треће проширено и допуњено издање Српске уметности 1950 - 2000, проф. др Јеше Денегрија, у издању Фондације Колекција Трајковић.
Колекција Трајковић је приватна уметничка збирка ликовних дела српске уметности друге половине XX века и почетка XXI века. У колекцији је заступљено преко стопедесет аутора са око три хиљаде дела. Колекција садржи слике, скулптуре, радове на папиру, као и радове рађене у другим медијима као што су фотографија, видео и звучни записи. Осим традиционалних уметничких пракси (сликарство, скулптура, цртеж, графика) у Колекцији су заступљени радови радикалних, нових уметничких пракси друге половине XX века.